Współpraca firmy z lokalną organizacją charytatywną ma wiele zalet. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, być może nadszedł czas, abyś znalazł idealną dla siebie organizację charytatywną i zaczął robić dobre uczynki!
W robieniu dobrego wrażenia nie chodzi tylko o posiadanie wymyślnych mebli biurowych ze szklanym blatem i osiąganie celów sprzedażowych, ale także o wiele innych rzeczy. Kiedy pomagasz lokalnej organizacji charytatywnej, nie tylko robisz dobry uczynek i zbierasz punkty karmy, ale także pokazujesz społeczności lokalnej i dalszej, że jesteś firmą, która się o nią troszczy. Ludzie lubią firmy, które się troszczą!
Może to trochę podstępne, ale pod warunkiem, że wybierzesz organizację charytatywną, na której Ci zależy, nie ma nic złego w robieniu dobrych uczynków i czerpaniu z tego korzyści dla swojej firmy. Wiele firm angażuje się w lokalne przedsięwzięcia, a nawet w większe organizacje charytatywne, z którymi ma osobisty związek, być może z kimś, kto w nich pracuje. Pomaga to podnieść morale, zwiększa liczbę pomysłów pojawiających się przy biurkach, robi coś wspaniałego dla potrzebujących, a także wywiera doskonałe wrażenie na wszystkich, którzy myślą o zrobieniu interesów z firmą lub wejściu do budynku i zajęciu miejsca na krzesłach w recepcji.
Na koniec dnia czynienie dobra nigdy nie jest złe!
Czy Twoje biuro współpracuje z lokalnymi lub krajowymi organizacjami charytatywnymi?